Pravidelný report o průběhu prodeje
Při každém prodeji poskytuji klientovi pravidelný report. Interval reportů si nastavíme hned na začátku, při stanovení celkové prodejní strategie.
Pravidelný report je důležitý a neměl by se podcenit. Já i klient máme takt zpětnou vazbu na dosavadní prodej, a máme tak možnost včas reagovat.
Obecně pravidelný report obsahuje:
- Celkový počet zhlédnutí inzerátu
- Počet zájemců o prohlídku
- Počet realizovaných prohlídek
- Zpětná vazba od zájemců
- Charakteristika zájemců
- Navrhnutí změny prodejní strategie na základě získaných informaci
- A mnoho dalšího ( dle specifikace nemovitosti )

Vypracování půdorysu
Ke každé prezentaci by neměl chybět. Vypracováním kvalitního půdorysu si můžeme ušetřit spoustu času. Vy svojí nemovitost samozřejmě znáte, ale musíte se vcítit do zájemců, kteří vidí nemovitost poprvé pouze na inzerátu. V hodně případech, je pro ně složitéí si představit jaká je skutečná dispozice, jaké pokoje jsou průchozí, v jakém pokoji je balkón atd. Je lepší, když tyto všechny informace dostane zájemce ještě před prohlídkou a mohl na ně případně reagovat. V případě, že by zájemcům z nějakého důvodu dispozice nevyhovovala, dozví se to ještě před prohlídkou a mohou jí případně odvolat. Takto si všichni ušetří čas.


Video prohlídka
Dalším velmi užitečným nástrojem, jak podpořit prodej je video prohlídka. Opět zde spolupracuji s profesionálem. Výhodou krátkých video prohlídek je odlišení se od konkurence a velmi snadná propagace a šíření po internetu.


